woensdag 11 januari 2012

Dag 5: woensdag 11 januari 2012

Goedemorgen lezers van dit blog!!

Gisteravond (dinsdag dus) heb ik nog heerlijk een boek zitten lezen, dat was zo’n leuk en spannend boek dat ik ineens in de gaten kreeg dat het al twee uur ’s nachts was geworden. Ik hoorde namelijk allerlei mail binnenkomen op mijn laptop. Tja, het was bij jullie dus al 8 uur J De dag is al begonnen in Nederland…. Hier ga ik dus snel naar bed en val rap in slaap. Om even voor zeven uur ben ik al weer klaar wakker, nou hup dan maar, eruit en het zwembad in. Het is vrij fris buiten, rond de 11’C en bewolkt! Ik spring het water in en ohw, wat heerlijk warm weer! Top!
Daarna lekker onder de douche en ben al vrij vroeg klaar voor vertrek. Shoppen besluit ik. Maar eerst even langs het managementbureau om gedag te zeggen en wat dingen door te spreken. Ik kom onze ‘handyman’ Mike tegen en zit gezellig met hem te praten. Oh, Mike, ik wil eigenlijk de lamellen in de woonkamer vervangen, hij hapert af en toe en dan is heel vervelend voor onze gasten. Oh, ze hebben tegenwoordig nieuwe serie en mooie motieven. Okay, wat hebben ze allemaal?
We gaan samen even op de website kijken en vinden een mooi motief dus dat wordt hem! Alles nieuw Mike, ook de rails etc. geen gezeur wat dat aangaat.
Vrijdag alles installeren? Inclusief de nieuwe WC brillen (jaarlijkse vervanging) het straatje wat iets groter gemaakt moet worden na de komst van de 3de container. Oh ja, en ik wil graag voor het raam aan de voorkant, die ronde boog, een scherm hebben, zodat er geen zonlicht in de slaapkamer schijnt als de gasten nog liggen te slapen. Oké, neem ik ook meteen mee! Thanks, tot vrijdag!
Vervolgens ga ik naar de Outlet, ik moet nog wat nieuwe overhemden hebben en nu is het dé tijd om te shoppen, vier (merk) en strijkvrije overhemden voor nog geen $20,- p/st. Ook weer binnen, ik loop nog even verder langs allerlei winkels en koop nog een paar schoenen, Uggs for man J
Lekkere vrije tijd schoen, een toppertje! Inmiddels is het een beetje gaan miezeren, niet echt regen maar ach, wel duidelijk frisser dan gisteren, mede door de wind. Ik ga weer terug op huis aan maar rij eerst nog even langs het managementbureau van Arabian Nights. 
Ik krijg vrij veel vragen van mensen hoe deze dinershow is en kan eigenlijk nooit een fatsoenlijk antwoord geven. De manager heet mij hartelijk welkom en krijg een rondleiding in het gebouw. Zo, dat is wel heel indrukwekkend, gebouw is full airco, er is een VIP lounge, daar kun je ook terecht als je allergisch bent voor Paarden, zodat je er geen last van hebt. Jeetje wat een info krijg ik allemaal, nou ik kan meepraten over deze show.
Vervolgens kom ik op een mailing lijst en word vanaf nu op de hoogte gehouden van alle aanbiedingen en shows. Hij zet het een en ander op de mail zodat ik dat weer op onze website kan plaatsen. Ik krijg een goede indruk van het geheel en ga met een goed gevoel naar huis. Inmiddels is het al weer vijf uur in de middag en schiet de dag al aardig op. Wat zal ik eten vanavond? Eerst maar eens met het thuisfront bellen, of face-time is een betere omschrijving. Ik praat gezellig met vrouw en kinderen die weer van alles hebben meegemaakt en ik vertel van mijn belevenissen. Ik besluit naar Olive Garden te gaan, heerlijk Italiaans restaurant. De bediening in dat restaurant is altijd geweldig, zo ook nu weer. Leuke gozer die mij bedient en als hij hoort dat ik uit Nederland kom begint hij meteen over Armin van Buuren, hij is zelf ook DJ en draait naar eigen zeggen niet onverdienstelijk in Downtown Orlando in de weekenden….

Ik heb mijn keuze gemaakt en neem een lekkere pasta met een nog lekkerder toetje en ga dus voldaan naar huis.
Thuis ga ik nog even het gastenboek overtypen zodat we dat weer op de website kunnen plaatsen, dan zijn we weer up to date!
Nu even het verslag van vandaag uitwerken en dan op tijd naar bed, morgen een mooi ritje van 1h50 naar Clearwater en heb daar een afspraak met een bijzonder persoon, morgen meer daarover! Heb er zin in!  

9 opmerkingen:

  1. Hé Remco, lekker dagje weer en als afsluiting Olive Garden dat kan niet meer stuk.
    Je maakt ons wel nieuwsgierig naar dat Clearwater verhaal hoor......ben benieuwd.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyyy, hier een andere 'Sas'. Wat een leuke schoenen Rem, ik vind ze echt heel leuk! Ik lees elke dag je blog en ik had toch wel graag opgerold in je koffer willen zitten om erbij te kunnen zijn! Veel plezier nog,

    Sas
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schoenen, die hebben wij niet gezien.
    Ben nieuwsgierig naar de bijzondere persoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je er een geweldige week van in je eentje!! Heerlijk om mee te lezen. Ben benieuwd naar de Mystery gast?!

    Geniet er in ieder geval van!! Groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals iedereen hierboven , ben ik natuurlijk ook een van de nieuwsgierigen.
    Ben daarom ook erg benieuwd naar de Mystery person uit Clearwater!!
    Lees morgen uiteraard weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook nieuwsgierig naar de mystery guest, veel plezier in ieder geval, kijk uit naar je verslag.
    En wat een gave UGGS, die ken ik nog niet, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk lezen tot midden in de nacht... bij mij gaat dan helaas weer akelig vroeg de wekker :-)
    en je blog eindigen met een cliffhanger, zo houd je ook je volgers in spanning.
    Tot morgen, groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks voor al jullie leuke reactie's. Ik hoop dat de cliffhanger ook uiteindelijk iets is wat jullie met veel plezier gaan lezen :-)
    Ik heb in ieder geval genoten van deze mooie dag! En bedankt voor de complimenten voor de Uggs, blijf ze zelf ook mooi vinden.

    Groeten uit een warm Florida!
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Remco,ik kreeg eerst geen toegang maar heb het op het laatste moment toch voor elkaar. Wat een prachtige reis man hoop gezien en gedaan. Mijn dochter gaat over twee weken voor haar werk naar Florida,daarna neemt ze nog even een paar dagen voor haar eigen
    om daar ook leuke dingen te doen en te zien.
    Groet Nico Verbaan

    BeantwoordenVerwijderen